אלטע זאכן
זה מצחיק כמה שדבר כל כך ישראלי הוא לא באמת, ישראלי.
היום ראיתי אחד שכזה אחרי שהרבה זמן לא עלה לי בתודעה שיש מישהו שזה מה שהוא עושה. ליתר דיוק הם היו שניים, האחד מסתובב ברכב והשני מסתובב ברגל וצועק את נשמתו. היום משום מה חשבתי על אותו אלטע-זאכן, הגעתי למסכנה שהוא כמו חיפושית הזבל האצילית, מוצא שימוש לאותם חפצים עזובים. יברך אותך האל אלטע-זאכן אותך ואת הקול הרדיופוני המסתלסל שלך.

!בכלל גם על החיפושית זבל אף אחד לא חושב


